افکت اینستاگرام | فیلتر اینستاگرام | فیلترهای جدید اینستاگرام | افکت های ایرانی اینستاگرام | افکت پرسپولیس استقلال بارسلونا رئال مادرید واقعیت افزوده | افکت اینستاگرام کجاست ؟

طراحی و ساخت فیلتر اینستاگرام

  1. فیلتر اینستاگرام چیست ؟

    فیلتر جدید اینستاگرام افکت اینستاگرام دانلود نرم افزار ساخت افکت اینستاگرام spark ar saprkar creators instagram filters

    کمپانی اینستاگرام ، از اوایل سال 2018 ، قابلیتی را در استوری های خود تحت عنوان افکت اینستاگرام اضافه نمود که در ابتدا بسیار محدود بود.
    پس از مدت کوتاهی ، به طراحان ، امکان طراحی افکت های واقعیت افزوده را داد که با استقبال کاربران نیز مواجه شد.
    استودیو تورویژن مفتخر است که جزو اولین طراحان فیلتر اینستاگرام در ایران میباشد و با بیش از دو سال تجربه ، به ارائه خدمات طراحی و ساخت فیلتر اینستاگرام ، با رویکردی حرفه ای می پردازد.

  2. فیلتر اینستاگرام کجاست ؟

    طراحی فیلتر اینستاگرام افکت اینستاگرام ساخت افکت فیلتر واقعیت افزوده در ایران سرویس واقعیت افزوده فیلتر اینستاگرام کجاست افکت اینستاگرام تورویژن فیلتر اختصاصی اینستاگرام فیلتر جدید اینستاگرام افکت اینستاگرام دانلود نرم افزار ساخت افکت اینستاگرام spark ar saprkar creators instagram filters

    از بخش دوربین استوری های اینستاگرام ، با گزینه ی Browse Effects میتوان به جستجوی فیلتر های اینستاگرامی در دسته بندی های مختلف پرداخت.

  3. افکت اینستاگرام اختصاصی چیست ؟

    طراحی فیلتر اینستاگرام افکت اینستاگرام ساخت افکت فیلتر واقعیت افزوده در ایران سرویس واقعیت افزوده فیلتر اینستاگرام کجاست افکت اینستاگرام تورویژن فیلتر اختصاصی اینستاگرام فیلتر جدید اینستاگرام افکت اینستاگرام دانلود نرم افزار ساخت افکت اینستاگرام spark ar saprkar creators instagram filters

    اخیرا ، فیلترهای اینستاگرام ، جای خود را در تبلیغات پیدا کرده اند و برندهای مختلف ، با طراحی افکت اختصاصی خود در بستر اینستاگرام ، به کاربران با شیوه ای نوین و جذاب ، محصولات خود را معرفی می کنند .
    در استودیو تورویژن نیز ، امکان طراحی و ساخت افکت اختصاصی اینستاگرام ، بصورت انحصاری برای صفحه ی شما وجود دارد و پس از اتمام روند اجرایی پروژه ، روی پیج اینستاگرامی شما قرار خواهد گرفت و شما بعنوان مالک افکت ، از مزایای ویژه آن برخوردار خواهید شد.

  4. مزایای افکت اینستاگرام اختصاصی چیست ؟

    مزایای فیلتر اختصاصی اینستاگرام چیست ؟ فیلتر اینستاگرام کجاست افکت اینستاگرام تورویژن فیلتر اختصاصی اینستاگرام

    اولین مزیت افکت اینستاگرام اختصاصی ، متمایز شدن پروفایل اینستاگرام شما از سایر صفحات می باشد بدلیل اینکه یک بخش جدید ، تحت عنوان فیلتر اینستاگرام ، به صفحه شما اضافه می شود و در کنار پست و تگ ها قرار میگیرد.
    دومین مزیت فیلتر اختصاصی اینستاگرام ، افزایش بازدید و ریچ چند برابری پیج شما است .
    از دیگر مزیت های افکت اختصاصی اینستاگرام ، میتوان به درج نام مالک افکت در استوری ها اشاره نمود.
    به عبارتی دیگر ، هر کسی از افکت های شما در استوری های خود استفاده کند ، نام صفحه شما نیز در کنار آن افکت ، در استوری ها ذکر می شود و طی این فرآیند ، کاربران بصورت ناخواسته ، به تبلیغ پیج شما در استوری های خود خواهند پرداخت که این امر ، منجر به افزایش بازدید پروفایل شما نیز می گردد.

  5. مراحل ساخت فیلتر اینستاگرام به چه شکل است ؟

    مراحل ساخت افکت اینستاگرام به چه شکل است ؟ مزایای فیلتر اختصاصی اینستاگرام چیست ؟ فیلتر اینستاگرام کجاست افکت اینستاگرام تورویژن فیلتر اختصاصی اینستاگرام

    در استودیو تورویژن ، سعی می شود طراحی و ساخت فیلتر اینستاگرام به گونه ای باشند که با حوزه ی فعالیتی صفحات سفارش دهنده ، مرتبط بوده و یا کارایی مهمتری مازاد بر جذابیت و سرگرمی داشته باشد .
    برای مثال ، میتوان به افکت های طراحی شده ، برای تست عینک هایی که بصورت اینترنتی به فروش می رسد و یا اکسسوری هایی نظیر گردنبند و یا لوازم آرایشی اشاره کرد که کاربران ، میتوانند پیش از خرید اینترنتی ، محصول دلخواه خود را بصورت واقعیت افزوده ، در قالب یک افکت اینستاگرام تست نمایند.
    همچنین امکان طراحی افکت هایی که صرفا جنبه ی سرگرمی و مناسبتی دارند نیز ، در استودیو تورویژن ، وجود دارد.

  6. هزینه و زمان طراحی و ساخت فیلتر اینستاگرام چقدر است ؟

    قیمت افکت اینستاگرام | هزینه فیلتر اینستاگرام | هزینه ساخت افکت اینستاگرام | قیمت ساخت افکت اینستاگرام | instagram effect price

    با توجه به اینکه فیلترهای اینستاگرام ، در سبک های مختلف طراحی میشود و سلیقه ی افراد ، متفاوت است ، هزینه این سرویس ، پس از بررسی و مشخص شدن نوع افکت ، برآورد می گردد.
    همچنین مدت زمان طراحی افکت اینستاگرام ، بسته به نوع افکت بین 5 تا 20 روز کاری زمان میبرد .
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ساخت فیلتر اینستاگرام ، میتوانید با ما در تماس باشید.

  7. نمونه افکت های طراحی شده توسط تورویژن کجاست ؟

    شما میتوانید از طریق منو ، فیلترهای اینستاگرام ، افکت های اختصاصی تورویژن را که بر روی پروفایل اینستاگرام ما نیز قابل دسترس است ، مشاهده بفرمایید.
    همچنین از بخش پروژه ها نیز ، میتوانید نمونه های طراحی شده برای دیگر پیج های اینستاگرامی را مشاهده نمایید.

  8. ویدیو معرفی سرویس فیلتر اختصاصی اینستاگرام

    خلاصه ای از مطالب نوشته شده را میتوانید در ویدیوی زیر که در استودیوی تورویژن طراحی شده است ، مشاهده فرمایید.