تور مجازی ورزشگاه بایرن مونیخ افکت اینستاگرام آلیانز آرنا لوگو بایرن bayern munchen allianz arena virtual tour تور مجازی ورزشگاه بایرن مونیخ آلیانز آرنا FCBayern Stadium 360

تور مجازی ورزشگاه بایرن مونیخ

ورزشگاه بایرن مونیخ، مقصد سفر مجازی شماست !
با توجه به شرایطی که از ابتدای سال 2020 میلادی، تمام جهان را تحت الشعاع قرار داده است، تورویژن، با فراهم کردن افکت های واقعیت افزوده ورزشی، بدلیل عدم امکان حضور هوادارن در ورزشگاه ها، به کاربران فضای مجازی، اجازه می دهد تا بدون نیاز به سفر کردن و حضور فیزیکی در استادیوم های ورزشی، تصاویر و فیلم هایی یادگاری، از خود ثبت کنند و در شبکه های اجتماعی، به اشتراک بگذارند.
هم اکنون شما میتوانید با استفاده از فیلتر تور مجازی ورزشگاه بایرن مونیخ، بصورت واقعیت افزوده و 360 درجه، در ورزشگاه آلیانز آرنا مونیخ، حضور یابید.

چطور میتوانم از این افکت ، استفاده کنم ؟

ر️وش اول:
برای استفاده از این افکت ، کافی است که به پروفایل اینستاگرام ما مراجعه کنید و از قسمت افکت ها ، فیلتر FCBayern Stadium 360 را انتخاب کنید.

روش دوم:
میتوانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر ، بصورت مستقیم ، به دوربین اینستاگرام خود متصل شده و از این فیلتر اینستاگرام تورویژن ، استفاده کنید.

توضیحات :
این افکت بصورت تعاملی طراحی شده است ، بدین ترتیب که شما با فعال کردن دوربین جلو گوشی خود، میتوانید بصورت واقعیت افزوده در ورزشگاه آلیانز آرنا حضور یابید و از خودتان ، عکس و فیلم یادگاری بگیرید!

نکته : جهت استفاده از افکت FCBayern Stadium 360 ، از بروز بودن نرم افزار اینستاگرام خود، مطمئن باشید.

شما طرفدار کدامیک از تیم های ورزشی هستید ؟
شما میتوانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ، نظرات خود را در این زمینه ، برای ما ارسال نمایید ، همچنین در خصوص افکت های ورزشی بعدی ، پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید تا در صورت امکان ، از باشگاه های مدنظر شما ، افکت های واقعیت افزوده ، فراهم گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلی
تور مجازی ورزشگاه بارسلونا افکت اینستاگرام نیوکمپ barcelona virtual tour stadium

تور مجازی ورزشگاه بارسلونا

بعدی
ورزشگاه دورتموند تور مجازی افکت اینستاگرام سیگنال ایدونا پارک bvb stadium 360

تور مجازی ورزشگاه دورتموند

مطالب مرتبط
Total
0
Share