افکت اینستاگرام جام ملت های اروپا یورو 2020 فیلتر اینستاگرام یورو 2020 افکت اینستاگرام یورو 2020

جام ملت های اروپا یورو 2020

جام ملت های اروپا یورو 2020

با توجه به شرایط کرونایی که از ابتدای سال 2020 میلادی ، تمام جهان را تحت الشعاع قرار داده است ، مسابقات جام ملت های اروپا 2020 ، با یک سال تاخیر ، برگزار می شود و از این منظر ، یورو 2021 هم لقب گرفته است.
به مناسبت آغاز این رقابت های مهیج ، افکت اینستاگرام یورو 2020 ، در استودیو تورویژن ، برای هواداران این مسابقات ، طراحی و تهیه شده است.
هم اکنون شما میتوانید با استفاده از فیلتر اینستاگرام یورو 2020 ، از 24 تیم مختلف حاضر در این رقابت ها ، حمایت نمایید.

چطور میتوانم از این افکت ، استفاده کنم ؟
ر️وش اول:

برای استفاده از این افکت ، کافی است که به پروفایل اینستاگرام ما مراجعه کنید و از قسمت افکت ها ، فیلتر اینستاگرام Euro 2020 را انتخاب کنید.
روش دوم:
میتوانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر ، بصورت مستقیم ، به دوربین اینستاگرام خود متصل شده و از افکت اینستاگرام Euro 2020 ، بازدید نمایید.

توضیحات :
این افکت بصورت تعاملی طراحی شده است ، بدین ترتیب که شما با فعال کردن دوربین جلو گوشی خود، میتوانید بصورت واقعیت افزوده ، از اکسسوری هواداری 24 تیم حاضر در یورو ، استفاده نمایید و با ضربه زدن روی صفحه ، حالت های مختلف آن را تجربه کنید.
همچنین با فریاد گل در لحظه ی هیجان انگیز به ثمر رسیدن آن ، تجربه ی متفاوت دیگری را از این افکت خواهید داشت که برای درک بهتر آن ، میتوانید ویدیوی پیش نمایش این فیلتر اینستاگرامی را تماشا نمایید.

نکته : جهت استفاده از این افکت ، از بروز بودن نرم افزار اینستاگرام خود ، مطمئن باشید.

شما طرفدار کدامیک از تیم های حاضر در این مسابقات هستید ؟
شما میتوانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ، نظرات خود را در این زمینه ، برای ما ارسال نمایید ، همچنین در خصوص افکت های ورزشی بعدی ، پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلی
تور مجازی برج پیزا 360 درجه تورویژن برج کج پیزا ایتالیا

تور مجازی برج پیزا

بعدی
افکت اینستاگرام تیم ملی فوتبال ایران | فیلتر اینستاگرام تیم ملی ایران | افکت هواداری تیم ملی | افکت اینستاگرام Iran National Team شیپور تیم ملی کلاه تیم ملی کلاه هواداری فوتبال ایران شیپور تیم ملی ایران

افکت اینستاگرام تیم ملی ایران

مطالب مرتبط
Total
0
Share