تور مجازی آرامگاه ابوعلی سینا ، به مناسبت 1 شهریور روز پزشک بوعلی سینا آرامگاه بوعلی سینا همدان ابن سینا تور مجازی ابن سینا

تور مجازی آرامگاه ابوعلی سینا

به مناسبت فرا رسیدن 1 شهریور روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک ، تور مجازی آرامگاه ایشان در بستر اینستاگرام ، تقدیم حضورتان می گردد.
شما میتوانید با این فیلتر اینستاگرام، از تور مجازی آرامگاه بوعلی سینا ، بصورت 360 درجه ، بازدید نمایید و حتی از آن ، در استوری های اینستاگرام خود ، استفاده کنید.


چطور میتوانم از این افکت ، استفاده کنم ؟

ر️وش اول:
برای استفاده از این افکت ، کافی است که به پروفایل اینستاگرام ما مراجعه کنید و از قسمت افکت ها ، فیلتر Tomb of Avicenna 360 را انتخاب کنید.

روش دوم:

میتوانید با کلیک بر روی دکمه ی زیر ، بصورت مستقیم ، به دوربین اینستاگرام خود متصل شده و از این فیلتر اینستاگرام تورویژن ، استفاده کنید.

توضیحات :
این افکت بصورت تعاملی طراحی شده است ، بدین ترتیب که شما با فعال کردن دوربین جلو گوشی خود، میتوانید بصورت واقعیت افزوده در آرامگاه این حکیم بزرگ حضور یابید و از خودتان ، عکس و فیلم یادگاری بگیرید !

نکته :
جهت استفاده از این افکت ، از بروز بودن نرم افزار اینستاگرام خود ، مطمئن باشید. 

از دیگر فیلترهای واقعیت افزوده اینستاگرامی تورویژن نیز ، بازدید نمایید !
همچنین میتوانید از طریق فرم ارسال دیدگاه ، نظرات خود را در مورد این افکت تورویژن ، برای ما ارسال نمایید و پیشنهادات خود را با ما به اشتراک بگذارید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

قبلی
معرفی فیلترهای مناسب بیوتی بلاگرها افکت زیبایی اینستاگرام فیلتر زیبایی آرایشی افکت آرایشی اینستاگرام آرایش زیبا اینستاگرام

معرفی فیلتر های زیبایی اینستاگرام

بعدی
واقعیت افزوده | معرفی فیلتر های هنری مناسب آرتیست ها و هنرمندان افکت نمایشگاه هنری اینستاگرام فیلتر واقعیت افزوده هنری در اینستاگرام نمایشگاه مجازی گالری مجازی

معرفی فیلتر های هنری اینستاگرام

مطالب مرتبط
Total
0
Share